M I E Y A A ' S
Follow Dashboard
Yeayyy sekolah :')
Sunday 3 February 2013 | 0Superstar (s)!


Hyeeeee kawan kawan. Hehehehe. Macam mana sekolah? Okay? Tak? KO? Hahahaha apa punya soalan la kan. Walaupun banyak homework, tapi tetap besttttt. Hehehe. Harini saya tk pergi sekolah :'( Saya demam lah awak! Walaupun demam, tapi masih aktif ber-twitter, ber-facebook dan ber-blogging. Kihkihkih . Sekarang ni musim demam kan em em. Ramai jugak kawan kawan sekolah saya yg demam. Ohh kalau korang tk thu lagi, saya sekolah kt SMA Tengku Amalin Aisyah Putri. Sementara jer sambil tunggu result MRSM heeee. Tapi kalau tk dpt MRSM mcm mana eh? Sekolah situ je kot. Kalau saya dpt MRSM, nk prgi ke taknak eh. Korang tolong suggestkan boleh tak? Ada khabar angin ckp ramai budak MRSM masuk and keluar terus. Tanak sekolah kt situ. Dia orang ckp MRSM ni susah. Hishhh taknak la klau mcm tu. Dah la pbs ni dh buat aku punya kepala pening. Tiap tiap hari pusing je kepala :( K tukar topik lah. Haaaaaaaaaaaa nah saya punya gambar pakai tudung sekolah. Labuh gilaaa kottttt. Siott ahh. Nahhhh !







Older Post
The Disclaimer



Hello mello :) You , you and you ! Have stucks on my unprivate diary . Do follow me , maybe ? Follow me ? I will follow you back ! Find me on twitter . Have a nice day yall :*

Diary About Stuff Site

The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Mieyaaa
Re-edit by : Alia Najiehah

Best View at GOOGLE CHROME!