M I E Y A A ' S
Follow Dashboard
The Valuable Moment :)
Tuesday 29 January 2013 | 0Superstar (s)!


Heyyaaa! Korang apa khabar? Sihat? Alhamdulillah kalau semua sihat. Hm dh lama kn saya tk update blog. Homework belambak k! Tk sempat online pun. Twitter dgn facebook pun dh jarang-jarang online. Blog saya ni dah berhabuk dah. Sian dia... Hihihihi... Sebenarnya, saya nk story something ni... Haritu saya hang-out ngan Atul. Dh ajak dh orang lain, tapi semua tk boleh prgi. Hm dia orang maybe busy kot ataupun maybe dia orang tk rindukan saya pun. Sedih k ada kwn macam ni. Sedih! Hm yg sorang tu dh pandai main-main jeling mata dah ngan saya. Almaklumlah, dia kelas pertama, saya dan kawan saya sorang lagi tu kelas kedua. Saya ni takder la pandai sangat macam dia tapi perlu ke dia buat macam ni. Dia lebih rela bela kwn baru dia dari kawan lama. Yelaa, kwn-kwn dia kan semua pandai, tk macam saya. Saya ni murid bodoh jer. Dia pandai tapi sayang.... perangai macam sampah! Eeee geram la. Sampai hati dia kan? Hm saya tk kesah pun asalkan dia bahagia dgn life baru dia. Asalkan dia tk ganggu kita orang, kita orang tk kesah dia nk buat apa pun.

Anddd satu hal lagi... Senior sekolah tu kan semua macam..... Eeee tk thu laa nk ckp mcm mana. Senior dia mmg kurang ajar gila k. Langsung takde respect kt junior ni. Yelaa, mcm mana junior nk respect senior kalau perangai senior pun mcm tah pape je. K tukar topik. Nahh saya nk tunjukkan gmbr saya ngan Atul masa hang tu. Tk bnyk pun!





Haaaaaa omel kan? Hahahaha k perasan gila kan aku! Ye saya tahu. Hahahahaha. K nk prgi buat homework sudaaaaaa. Kbai rakyat jelata. Huhuhuhu -.-'''



Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Hello mello :) You , you and you ! Have stucks on my unprivate diary . Do follow me , maybe ? Follow me ? I will follow you back ! Find me on twitter . Have a nice day yall :*

Diary About Stuff Site

The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Mieyaaa
Re-edit by : Alia Najiehah

Best View at GOOGLE CHROME!