M I E Y A A ' S
Follow Dashboard
My Gelpreng :*
Saturday 29 December 2012 | 0Superstar (s)!


Hye everyone ! Eh eh kita nk cerita ni . Kelmarin kan kelmarin kan . Hm kita jumpa gelpreng kita . Hihiks . Hahahahaha gedik pulak aku nie . Yelaa nk manja-manja sikit . Hehehe . Kelmarin saya hang out ngan kawan-kawan sekolah lama . Yang paling special , kita orang hang out dalam rumah kawan saya jerr . Hahaha . Kira hang out laa tuu kann ? Hehehehe . Senanyaa , rumah kawan saya ada buat jamuan makan then dia ajk laa kami semua . Mohon jeles yee . Hihihihi -.- Ni ahh gmbr kami semua . Lawa tak ? Lawa tak ? Mestilahh kan ?
Haa saya bagi gmbr besorrr punye . Yelaa nnti tk nmpk muka muka semua tuhh . Semua cantik-cantik , lawa-lawa , smart-smart , kecuali saya :) Saya tak lawa macam dia orang . Tapi saya ttp bangga sbb ada kawan mcm tu . Kira beruntung lahh kan ? *Yes , mmg beruntung*

Haaaaaaaaa nie satu lagi gmbr . Alaa dia orang acah-acah muslimah je tuu . Muslimah berseluar ketat gituu lorhhh . Wakakakaka -.- Ni nk kenalkan budak femes , Alia yg seluar merah , Aisyah seluar hitam tu haaa . 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer



Hello mello :) You , you and you ! Have stucks on my unprivate diary . Do follow me , maybe ? Follow me ? I will follow you back ! Find me on twitter . Have a nice day yall :*

Diary About Stuff Site

The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Mieyaaa
Re-edit by : Alia Najiehah

Best View at GOOGLE CHROME!